Nida_Y Bende dikkat ediyorum ama olcak olduktan sonra sen ne yaparsan yap oluyo kuzum ya yinede dikkat et tabi. Bende normal istiyorum ama böyle giderse olmıcak gibi. Hep hakkımızda hayırlısı neyse o olsun diye dua ediyorum nasibimizden ne varsa o olur biz ne yaparsak yapalım canım