byzza16 Papatya_38 keseyi 5.haftada bebeği 6.haftada görmüştüm ama kişiden kişiye değişiyor kaçıncı haftadasiniz
byzza16 Papatya_38 telaslanma canım normal 5 haftalik küçük daha gozukur stres yapma kendine bende ilk haftalar çok kafaya takıyordum bebek gözükür mu kalp atışını duyar miyiz diye hepsini gördük çok şükür tadını çıkar hamileliğin ❤️😍
PurpleTail Papatya_38 5+3 de Karından ultrason ile keseyi görmüştük dün ise yani 6+6da bebişi görüp kalp atışını dinledik :)
bademsekeri42 Papatya_38 4+5 ken keseyi gördük 8. Haftada bebeği gördük şükür şimdi 11+3 üm ikili tarama testim var pazartesi günü