Busra8080 Bugün tam 20+0 olduk çok şükür 😘😍 ve babamız bugün ilk göz ağrımızın tekmesini hissetti.😍❤ çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🎈🤰❤😊
Deletedmom15257 Busra8080 bizde 19+4 çok az kaldı bize 😍babamız bir hafta öncede hissetti hatta dün hem tekmesini yedi hemde karnıma nasıl vurduğunu gördü 😍😘
Zehber Busra8080 masallah rabbim kucagimiza almayı da nasip etsin insallah bizde 20+2 olduk 19 haftamda hissettim ilk tekmesini babası yeni farketti 😍😋😊😗😙😚😍😘
Busra8080 Zehber amin inşallah 😍😘 rabbim sizede sağlıklı bir sekilde kucağınıza almayi nasip etsin insallah ❤😍😘 ayni gidiyoruz aramizda 1 gun var 🤗