Hanımlar kontrolüm de doktorum Amniyon sıvısı fazla dedi henüz detaylı ultrasona hafta sonu için randevu alıcaz onun sonuçlarınada bakalım tekrar görüşelim dedi.aranızda böyle bişey yaşayan varmı ilerleyen zamanlarda nasıl oluyor normale dönüyormu tehlikeli bir durum mu. Kafama çok takıldı.