Sigaranın bebeğe zararlarını okuyun bence o zaman tiksinirsiniz ben sigarayı bırakalı 4 yıl oldu ben de babamın koah teşhisini öğrenince tiksinip bıraktım ve öğrendiğimde elimde sigara vardı 😅 o sigarayı bitirdim ve daha da içmedim. Sigaranın zararlarını öğrenmek kesinlikle soğutuyor (2 paket parliament night blue içiyordum sen düşün birden bıraktım)