r-prenses ben kullanıyorum kızım 33 günlük gayet memnunuz.Malum yenidoğan bebekler çok fazla tuveletlerini hapıyolar.Hele benim kızım maşAllah bi çiş yapıyo beline kadar ama hiç sızdırmadı 👍🏻 Tavsiye ederim.Slepy natural denedik oda güzel ikisi de değerlendirebilirsiniz 😊