Tüp bebekle ikizlere hamileyim 6. Haftadan beri süren mide bulantılarım ve kusma var, iştahsızlık tavan durumda mecbur olduğum için tüketiyorum zaten çok zorlu bir yollardan geçtik hep şükrediyorum ama hiç geçmeyecek gibi nefes aldırmıyor mide bulantıları serumlarla ayaktayım ve zaten tüp bebek olduğu için baya kullanmam gereken ilaçlarda var ama su içmek eziyet benim için içtiğim gibi atıyorum:(Benim gibi bu durumda olup hangi ayda geçti ve normal hayatınızı devam ettiniz…Rabbim dilen isteyen herkese hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah