Minnak-kiz66 Merhaba hanımlar 14 haftalik hamileyimm.Gözümu açtığımda ya da markete gidiince o icecek reyonunsa kayboluyorum canim gazoz meyve suyu vb seyleri cok fazla istiyor sizlerde böyle olan var mı?
Setude Minnak-kiz66 bennnn 🙈 tam bir kola kolik olarak yazıyorum hamilelikten önce günde 2 2.5 litre içerdim abartısız söylüyorum. Şimdi sadece arada sırada meyve suyu içiyorum ama her markete gittiğimde kaybolduğumda eşim içecek reyonunda bulur 🙈🙈😂😂