Taze-anne Bugün nst de sancılarım 85-60 arası gidip geldi daha sonra çatı muayenesi oldum. Doktorum açıklık olmadığını söyledi Eve gönderdi ılık bir duş alıp birdaha gelmemi söyledi. Tekrar nst çekicekmiş. Böyle bir durum başına gelen varmı ne önerirsiniz 🌸