Gulayyy Kızımda hamileyken hiç yoktu taki sezaryandan sonra öyle bir gaz sancım oldu ki çocuğumu emziremedim sütümden onada geçiyordu gaz kolik bebek oldu 10 ay olacak doğum yapalı şuan ikinciye Hamileyim hâlâ var Gaz geçmiyor hiçbir şekilde Ve oğlum doğduktan sonra onuda emziremiycem diye korkuyorm