Öncelikle herkese merhaba yeni gebeyim ve ilk gebeliğim dün şiddetli kanamam oldu geceden kanamış sabaha kadar ve ben bunu sabah uyandığımda fark ettim korkunç bir manzara Allah kimseye yaşatmasın hemen doktorumu aradım ve sağ olsun gittiğimde hemen ilgilendi çok şükür kesem yerinde bebeğim sağlıklı ama kesenin altında minik bir kan pıhtısı oluşmuş doktorum progestan 200 ml ve proluton iğne verdi iğneyi yaptırdım kanamam biraz olsun durdu akşam tamamen durdu hatta sonra gece yatarken progestanı fitil olarak almam söylendi o şekilde yaptım sabah kahverengi bi leke vardı ve idrara çıktığımda fitilin de tane tane döküldüğünü gördüm normal mi yoksa hala kanamam devam mı ediyor korkuyorum yardımcı olur musunuz ?