Boncukbeyinannesi urazaslan ben de 34+0 im çalışıyorum hala haftaya izne ayrilcam inşallah bana da bı ağırlık çöktü akşamları zorlanıyorum biraz
Mucize23 urazaslan 33+2 yiz walla al bendede o kadar tembellik agirlik war sanki gobegim küçülüyor gibi asagi inmis gibi bilmiom endiseli yalanci sancılı geciriyoz
Yagmur_C urazaslan su içmek için bile eşimin koltuktan kalkmasını bekliyorum öyle bir tembellik 😂 sırt ağrısı rahat yatamama nefes darlığı yıkılmadım ama ayakta da değilim😂😂