flowers Kizlar sukur riskim yok hic olmadi normal gidiyoruz doktorumda sorun olmaz ama yorulursun dedi 11 saat kendi ozel aracimizla yolculuk yapacagiz. Ucak covid sebebi ile istemiyorum. aranizda uzun yol yapan varmi
Ayseege6156 flowers ben yaptım doktorum 2 satte bşr mutlaka biyerde durup 5-10 dk yürümemi söyledi kan akışı için yoksa gitme demişti bu önemli kendi aracınla gidiyorsun rahat olur birde yol uzunsa eğer daha da önemli canım
Sevcaninn flowers ben İstanbul’dan Fethiye ye gitmiştim sık sık durup yürürseniz sıkıntı olmaz bence bide kesinlikle bi yastık alın yanınıza bel agrılarınız oluyorsa destek için iyi oluyor
mlkkk flowers bi sıkıntınız yoksa yapılır mola verip beşer dakika yürüyerek kan dolaşımını hızlandırırsınız zaten çok oturdukça siz durma ihtiyacı duyuyorsunuz
tgb006 Yürüyüş sıkıntı olmuyor zaten de tuvalet sorununu nasıl hallediyorsnuz? Heleki o kadar uzak yola. Ben gidemiyorum tuvaletlere ya içim tahat etmiyor
flowers tgb006 ben zaten hamileligimin basından beri calisiyorim ayni zamanda wc ihtiyacimi isyerinde mecbur ortak wcden goruyorum. Opetin wcleri muaazzam temiz klozetleri poset sistem. İki kere mecbur kullanilir