Bbtl34 Selam kızlar bugün doktora gittim 22+4 haftalığım bebeğimin yüzünü göremiyorum net olarak görünen fotoğraftakiler kaç haftalık oluyo aşırı merak ediyorum ne zaman görürüm🙄
Cicek33 Bbtl34 biz 37 de bile göremedik o ne ki 😁😁😁1 kere yan profil resmi var ☺️ sağlıklı olsunlar da doğunca görürüz inşallah 🙏🏻 💐❤️
ssylgmz Bbtl34 37. Haftaydayım hala görmedik genelde sırtı dönük yüzü iki kere dönüktü ondada koluyla ya da kordonuyla kapattı yani anlayacağın bebeğe kalmış 🤷♀️
Hd8 Bbtl34 ben hiç görmedim 28+4 üm . Yüzünü plasentaya saklıyor. Doktorum bazı bebişler doğana kadar göstermiyor dedi. Artık umudumda kalmadı 😂 doğana kadar bekleyeceğiz😂😂