İkisini de kullanıyorum, gün içinde oturma odasında otururken babynest e yatıyorum, hatta geceleri de beşiğin içinde babyneste yatıyorum.Ana kucağı uygun bir sey aldım, bzen sakinleştirmek zor oluyor, ana kucağına yatırıp titretisimini açıp, sallıyorum, sakinleşiyor.Oturma odasına herkesin oturduğu yere bebeğinizi yatırmak istemezsiniz.