zynb_ozkn Buse-93 bnimde öyle oluyo 39 haftalığız doktoruma söyledim suyum geliyor falan sandım muane etti çatı muanesi yaptı faln akıntım varmış ondan oluyomuş fitil kullanıyorum şimdi
Gamze0502 Buse-93 bn daha 26 haftalığım ama başındn beri byleydi çok su içtiğim için şimdi dahada arttı tabi ayağa bi kalkıyrm sanki tuvalete yetişemickmiişim gbi oluyr😂
Eylul2107 Buse-93 hergun degisiyorum ic camasr akinti sari renfe döndü peceteden mi blmiyorm dogursaydmda hayirlisyla kurtulurdm
ilayinannesi Buse-93 benimde akintim hep oluyor günlük pedde buldum çareyi iç çamaşırı değiştirmek yerine onu degistiriyorum. Çok sıkıntılı bir durum gerçekten demekki bu haftalarda oluyor ben de 33+1 im
yusufbebekk447 Buse-93 benim de hep ıslanıyor ama su ile ilgili bir sıkıntım yok kafama takmadım hiç .tek sorun sürekli çamaşır değişiyorum 🤷🏻♀️
Buse-93 yusufbebekk447 benimde hiç sıkıntım çıkmadı ama neler okuyoruz burda ondan psikolojik olrak çok korktum
Buse-93 medosegemira bende her kontrolde söylüyorım mutlaka suyu normal diyor ama insan endişe ediyor
yusufbebekk447 Buse-93 konu bebek olunca evet bende de mesela nokta kadar kanama olsa çok korkardım haklısın .😃
minikfare1 Buse-93 toplanma değil de gerinme o haraketler gerinmek gelişi için çok iyi gerinirken bi yerini sizin dış karnınıza doğru dayıyo doğal olarak hissettiğiniz toplanma görünümü ondan kaynaklı büyük olasılıkla
Buse-93 minikfare1 evet evet tam olarak böyle dayıyor şişiyor orası bazende dümdüz bir gerinme hissi oluşuyor
Derya_71 Buse-93 ben de 31+1 bendede aynisi oluyor doktor suyu gayet iyi diyor akintida ve camasir degistirmekden biktim ve yoruldum 😒😂 bu ara cok toparlaniyo kafasini sol tarafima gogus altima dogru sıkıştırıyo yumusaca ovunca gidiyor 😁
Eylul2107 Buse-93 kac haftasiniz ne guzel ozmn hamilelgnz rahat geçmiş ben ilk 5 haftadan beri agri sizi çekiyorum ama son haftalar daha zormus 😞