Arkadaşlar doktora gittim hersey normaldi bebeğin 2li test falan hepsi güzel gelmişti ama bagırsakta beyaz parlama gördü dün benim içerde kanamam oldugu ıcın yuzde 80 bununla ılgılı bebek kanı ıcebılıyor oyuzden oluyor yuzde 10 20 ihtimal genetik sebep olabılıyor dedi siz boyle bi durumla karsı karsıya gelmısmıydıniz ??