Hafizerabia43 Bugun ilk kontorile gittim 5 haftaligim doktor erkekti devlet hastanesine gittim keske gitmez olaydim hayvan gibi rahmime bir bastirdi ben hayatimda ilk defa boyle gordum bide bana gecmis sen boyle kasarsan kendini ben daha cok bastiririm ve ultrasyonda biside goremem git kan ver dedi bana aptal oo kadar moralim bpzulduk8 suan eve geldim kanda vermedim ama kasigim oo kadar cok agriyorki allah onu islah etsin insallah bebegime bisi olmaz :'(
meraklianne1 Hafizerabia43 bebeğine bişey olmaz canım allahın izniyle korkmaa bende de aynısı oldu 6 haftalıktım bana da aynı muamele yapıldı bende bidaha asla devlete gitmedim it gibi davranıyolar yani üzülme sıkma canını
Aysentass Hafizerabia43 canım devlette öyleler bende de kese bebek gözğkmemişti idrara sıkış gel dedi idrara sıkışıp gittim karnıma bastırdı son gücüyle ama bn sustum bana diyorki yalancısınız idrara sıkışsanız benim bu bastırmama ortalığı yıkmanız lazımdı
Bittercikolataa Hafizerabia43 Ve bir Doktor’a ‘ Hayvan gibi’ tabiri hic hoş olmamış. Bakmasaydi bu sefer de yine o suçlu olacaktı. Yani Rabbim den sonra sağlık konusunda onların elindeyiz gerçekten kurduğun cümle hiç hoş değil.
Hafizerabia43 Bluesge nazlanmakla ne alakasi var bunun bu zamana kadar bir suru kadin doguma gittim.boyle olay yasamadim ilk defa olunca canim acidi ve korktum zarar gelirmi diye
Htcklygt 5 haftalık çocuğu ultrason da görmek için başka yapabileceği bişey yok , benim çocuğu görmek için vajinadan bakmıştı hatta ultrason dan göremeyebiliriz diyeki 6haftalikken bile göremeyip alttan baktığını hatırlıyorum ben
Bittercikolataa Yani bende de ilk başlarda bastırıldı ama bu kadar şikayetci olmadım herkesin acı eşiği farklı iste. Ama keseyi ve bebeği görmesi icin bunu yapması gerekiyor.
Bittercikolataa Aysentass Doğru söylüyor Doktor 👍 Bende idrara sıkışık gittim bastırdı ve altima yaptığımı sanip biraz bagirmistim. 😂
Lulemom Biraz imkan varsa özele gidilmeli. Hayatımda bir kez devlete gitmek zorunda kaldım. Allahım dedim ben nereye düştüm. Allah düşmanımı düşürmesin oralara. Yapılan işlemler de muamele de insancıl değil. Zaten en basiti orda sırayı beklerken hasta olursun zaten. Özeldeki konfor hiç bi yerde yok. Daha giderken direk doktorla görüşüyorsun hiç beklemeden. 1 saat anlatıyor herşeyi sıkılmadan.
Hafizerabia43 Lulemom evet Hklisiniz bir hata yaptom ama asla gitmem rwsmen hayvan muamelesi yapiyolar birde azarlayip dalga gecer gibi guluyo
Hafizerabia43 Bittercikolataa azarlamasi hosmu bagirmasi gulmesi doktrsa herkez haddini bilecek oyle okumakla doktor olunmuyor merhametli sayguli olmasi lazim ve biz bir hassasiz gebe olarak ben ordan agkayarak ciktim azarlamasi oo kim oluyor azarliyor ?
Mom8 Hafizerabia43 canım bunu yapmak zorunda keyfi yapmamış yani bebek bekliyoruz sonuçta bu süreçte biraz daha dayanıklı olmalıyız ne kadar narin olsakta
Lulemom ben özele gidiyorum keseyi gördüğümüzde 5 haftalık bile değildi. Hatta idrara sıkışıkta değildim. Yine de bakalım bi dedi Hiçte öyle aman aman bastırmadı doktorum. Hiç rahatsız edici değildi. Kese de rahatça görünüyordu
Bittercikolataa Aysentass Size yalancı dediği için doğru söylüyor demiyorum konuyu captirmayin bağırma konusun da doğru söylüyor diyorum.
Gamze6128 Hafizerabia43 devletle alakalı bi durym değil ilk haftalarda alttan muayne yapmıyorsa üstten muayne yapıyorsa bastırmak zorunda ki bebeği daha iyi görsün diye ben özele gidiyordum bana da aynı şekilde yaptılar şu ki doktorun konuşma tarzı açıklaması hoş değil sadece 🙂
Aysentass Bittercikolataa ben zaten öyle olması gerektiğini biliyorum yalancı dediği için buraya yazdım
44_58_44 Hafizerabia43 Allahım bu devletteki iyi doktorlar niye bize denk gelmiyor yaaa… bana çocuğun olmaz dedi ilk gittiğim doktor rahim kalp şeklinde dedi pco var dedi git tüp bebek yap dedi alttan baktı meğer 3 haftalık hamileymişim salak kadın test bile yapmadan yolladı şikayet ettim… diğer başıma gelen de engelli testi yapcam dedi 3 lü ne diyorlar dedim istemiyorum dedi ki bi daha gelme o gün bugündür özel e gidiyorum çocuk benim kabul benim Allah ıslah etsin onlara mecburuz gibi davranıyorlar
Hafizerabia43 44_58_44 banada oyle diyor boyle olursan ben daha cok bastiririm diyor gulerek ozelde hoc boyle muamele yok acidi zaman bekleyip sakinlestiriyor resmen basondan savmak icin su devlet hastanelr8 bi halt bildijleride yok bugun beni mahvetti allah onu islah etsin cok sinirlendim ilk defa azarlayip bagirmaya hakki yok
Miniginannesiiiii Hafizerabia43 bunun devlet hastahanesiyle bi ilgisi yok ben özele gidiyorum ilk gittiğimde 5 haftalıktı doktorum canın acıyabilir bastırmam lazım dedi ve bastırdı birdahaki kontrolde idrarın varken gel bastırmama gerek kalmaz demişti hatta şuan 14 haftalık olduk ve ultrasyon değdiği gibi görünüyor. Az sabredin böyle şeyleri büyütmeyin 🙏 boş stres yapmayın kasık ağrısı kaç hafta çektim şimdi rahmim genişliyor diye karın ağrısı çekiyorum Doktorumu suçlayalım boş stres yapma canım bebeğe de sana da yazık 🌸
Merinosunannesii Hafizerabia43 canım sana nasıl davrandı bilmem ama ultrason ile bastırması normal ben özelle basladım 25 ten sonra devlete geçtim şuan 27 yim ilk gittiğimde kücük oldugu için bebek ve kese bastırması normal ama uslüp olarak nasıl davrandı bilemem o ayrı
Hafizerabia43 Merinosunannesii azarlayip bagordi bana tabikide bastircak ben bastirmicak demiyorum ama oo kadarda olmazdi yaa