butterfly_ ben cinsiyetimi 4. Ayımda öğrendim ondan sonra ufak ufak kıyafet almaya başladım daha sonra net bi şekilde 6.ayda başladım işte dolabını şifonyerini aldım, o sırada battaniyeler zıbınlar ee zaten hediye çok geldi beşik falan derken 1-2 ayda bitti 7.ayımda kıyafetleri yıkadım erken doğum riskim vardı çantamı hazırladım kapattım şimdi haftaya doğumumu bekliyorum nasipse canım