Burada geçen aylarda testi yaptırmayıp doğuma yakın bebeğini kaybeden anne vardı şeker testi gözünüzde çok büyütmeyin iki dilim baklava yemiş gibi düşünün hiç mi Abur cubur yemiyorsunuz siz bebeğinizi şeker hastalığından koruyacağım derken tamamen kaybedebilirsiniz Allah korusun doktorunuz yaptırın diyorsa yaptırın her şeyi normal çıkıp son zamanlarda şekeri yükselip insülin vurduranlar var şeker gebelikte çok tehlikeli milleti değil doktorunuzu dinleyin