MomD Kızlar önceden yapılıyordu biliyorum ama şimdi pandemi dolayısıyla eczanelerde tansiyon ölçümü yapılıyor mu acaba?
Beyzabuglem MomD yapılmıyor sağlık ocağında yaptırman lazım yada eve alıp tekip ediyorsun bende hamileyim evde günlük olcuyorum
Yagmur_C MomD ben eczacıyım canım evet maalesef yasakladılar pandemiden dolayı sağlık ocağında ölçülüyor
MomD Beyzabuglem sabahları gidiyorum da ölçtürmeye akşam da ölçtürmem lazım. Artık mecburen bi tansiyon aleti alacağım demek ki teşekkürler yanıt için