Eşimin görevi sebebi ile yapmak zorunda kaldık. Beni memlekete bırakıp kendi geri gitti. Onun öncesinde doktora sorduk tabi ki. "“Riskli bir gebelik” değilse izin veriyor. 900 km gittik ama iki- üç saate bir durduk yürüdüm bol bol. Ayaklarınız ara ara açılsın oturmaktan biraz ağrıyabilir. Bu şekilde yaparsanız bir sıkıntı olmaz sanırım.