Avcihavva 13+3 olduk çok şükür ama gebeliğin başından beri geçmeyen göğüs hassasiyetim var uçları irilesti ve çok felaket aciyo giydigim sudyen bile canımı acıtıyor ne zaman geçicek bu ilk hamileligimde böyle olmamıştı