8 haftalık hamileyim ama 4. Haftadan beri kusuyorum . Hastaneye gittiğimde hep yatış veriyorlar . Kendimde sağlıkçı oldugum için evde bi şekilde tedavi uyguluyorum ama artık serumlarda çare olmuyor.kusmak değil bu artık başka bişey . Sabahtan yatana kadar bulantılarım hiç bitmiyor. Önerileriniz varsa benim gibi hiperemezis tanısı koyulan yardımlarınızı bekliyorum 😞