SedefK atleti bilmem ama sütyenden bi 10 tane almıştım emziremedim ama 5 ay pompa yaptım onda bile okadar işimi gördüki, hiç düşünmeyin derim, hem diğer sütyenlere göre daha yumusak olduğu için göğsünüzü ağrıtmıyo hemde her ortamda aşırı kullanışlı oluyor