Kizlar cok arada kaldim benim iki düsügüm var yurt disinda yasiyorum düsüklerden sonra genetik testi istedim ama burda 3 üncü düsükten sonra yapiyorlarmis bu testi bende türkiye gidince ankarada yaptirdim ve kan pihitlasmasi cikti her gün igne kullaniyorum suan 33+4 hamileyim cok sükür burdaki doktorum 36 hafatada birakmamami istiyor ama ankaradaki doktorum dogumdan 1 gün önce birakmami söyledi simdi diceksiniz türkiyedeki doktorunun dedigini söyle ama bunu söylersem gicik olur 🥺