Iyi günler. 38 haftalık hamileyim dün doktora gittiğimde 1 haftadir bebeğin kilo almadığını söyledi doktor. 2800 kilo. Neden oldugunu sordum. Kan iyi gitmemiştir ama degerlerine baktim iyi cıktı dedi. Boyle bir durum yaşayan varmi aranızda. Kafam baya takıldı bu duruma 😔