miauma Sevgili anneler ve anne adayları merhaba. İlk gebeliğim ve pandemiden dolayı evden çalışıyorum doğumdan sonra da uzun süre böyle devam edecek. Süt pompası almak sizce şart mı? İndirimler varken almayı düşünüyorum doğuma 2 ay kaldı. Ancak emin olamadım evde olduğum için gereksiz masraf olur mu tavsiyelerinizi bekliyorum 🌸
Esmanindunyasi miauma is yerinde calisacaksaniz elektrikli calismayacaksaniz Chicco marka sut pompasi alabilirsiniz
Eski9 miauma canım süt pompası süt hemen gelmediği zamanlarda bence çok lazım oluyor ilk dogumumda çok bilgim yoktu emzirmeye dair manuel pompa almıştım wee baby bin ve göğüslerim çok açıyordu ve çok yorucu uzun sürüyordu bu sefer kesinlikle alacağım elektrikli. Sütun artmasinin en önemli faktörü bol emzirmek ve bol sıvı tüketimi sonrasında sağım da işe yarar göğsü boşaltır dışarı mi cikican sağar koyarsın biberona dışarda verirsin büyüdüğünde her an lazım olur diye düşünüyorum ama kararsızım hangi marka alsam diye çiftli mi tekli mi karar veremiyorum
Ayse_Ckr miauma doğumuma yaklaşık 3-4 hafta var. Aklıma en çok takılan konu bu. Ancak çevremde yakında doğum yapan 3 kişide de süt tam boşalmadığı için göğüste aşırı ağrı falan oldu. Hepsi otomatik göğüs pompası aldı. Bir de dışarı da göğüsümü açıp emzirmek bana pek uymuyor. Açıkcası rahat etmek için almaya daha yatkınım
miauma Ayse_Ckr Eski9 Esmanindunyasi Minesimsek12 çok teşekkür ederim tavsiyeler için 🌸 ben mamajoo tekli almayı düşünüyorum ama dediğim gibi kararsızım az bi para değil indirimde bile olsa. Ama yorumlara bakılırsa herkes alınmasından yana
Eski9 miauma bende tekli almayı düşünüyorum ikililerde çekim gücü dusebiliyormus diyorlar ama kararsızım 🙈
Ortmenanne16 miauma bende 1 sene evde olacağım hemen işe dönmem yinede aldım baby plus marka. Amacım mastıt olmaktan kurtulmak. Bebek 2 saat uyurken bende sağım yaparım hiç değilse ek gıda zamanı sutumle muhallebi yaparım diye düşündüm kanalları da doğum sonrası açmak için gerekli olur diye düşündüm
enise2017 miauma ben hiç kullanmadım emdikçede sütüm gelirdi 2.5 yaşına kadar emdi kızım,eğer çekemezse göğüste ağrınız olursa o vakit alın bence acele etmeyin ucuzda değil ihtiyaç anında alınabilir diye düşünüyorum ..
Dryalp miauma sezeryan olucam bende iki aydan az var almayacaktım ama almayı düşündüm ne olur ne olmaz uygun bırsey alabılırsın
Dmtny Ben de kullanılıp kullanılmayacağından emin olamadığım için ucuz yollu olarak Baby Plus elektrikli tekli göğüs pompası aldım. Kullanmazsam bile 170 lira verdim, çok üzülmem diye düşündüm. Yorumları epey iyi ve şu an indirimde.
Mom092 miauma bence almak sart ben ilk basta gerek yok flan diyodum ama dogum yaptiktan sonra hemen aldik valla cunku atiyorum en basiti banyoya giriyosun cocuk agliyo sağıp giriyorum ben esim veriyo uyandigi zaman ☺️ Disari cikacagim zaman bile oyle yapiyorum sağıp koyuyorum çantaya huysuzlaninca veriyorum aninda susuyo cok gerekliymis yani