Ozlemyeni Yüzyüze eğitime başlayan öğretmenler aşılanarak başlayacağı için ve biz de aşılanamayacağimiz için o izni kaldırmazlar diye düşünüyorum. Pandemi hala devam ediyor. Ayrıca o izin sadece 24 haftadaki hamileleri kapsamıyorki, kronik rahatsızlıkları olanları, akciğer, kalp, astım vs olanları da kapsıyor. O zaman onlar da çalışmaya başlayıp risk altına girecekler ki bu durum kabul edilemez. İzni kaldırmazlar kolay kolay, bence hepsi söylentiden ibaret.