Liyaa Mrb hanımlar. 4+5 teyiz çok şükür . Ama geceleri kalitlei uykubuyutmayacak kdr bel ağrım oluyor. Ara ara giren kramp oluyor kasigima? Benzer şeyleri yaşayan var mı? Normal mi bunlar yoksa acilen doktora mi gitmeliyim?
Nevriye Liyaa canım benim de ilk zamanlar oluyordu kasıkta batma şeklinde girip çıkıyodu belimde ara ara ağrıyordu gerçi hala ağrıyor doktor normal dedi ama mutlaka sen yinede doktorunla görüş🌼