Kubosh34 Selam hanımlar 💚 Ben 19+5 oldum. Üstelik 3.gebeliğim lakin bebeğimin en ufak bir kıpırtısı dahi yok. Doktora gideceğim fakat hepsi dolu 😏 sizler de var olan zamanınıza dek hissettiniz mi? Yolunda gitmeyen bir şeyler mi var acaba kafam da deli sorular 🥴
Duruaslan korkma canım bu haftalarda çok net hissedemezsin hissedersin ama çok değil 20. haftadan sonra sürekli hissedersin 😊
Eski9 Duruaslan benim ikinci gebeligim 15. Haftada başladı hareket etmeye titreşim gibi seyirme gibi şimdi tekme de atıyor 17 haftamız bitecek arada hareketleri güçlü oluyor özellikle akşam ve gece gündüz uyuyor benim bebe 😁 herkes de farklıdır elbet
Dmtny Benim ilk gebeliğim, ben de hateketlerini 24. haftadan itibaren hissetmeye başladım. Lâkin öncesinde de elimle nerede sertlik varsa orada diyordum, sürekli sertlik yer değiştiriyordu. Bu şekilde endişeye kapılmadım hiç
Eski9 Kubosh34 hissedersin canım yakında önceki gebelikleri de mi geç hissettin acaba belki uyumayı seviyordur minik kuzun