Herkese merhabalar, 4 aylık ikizlere hamileyim, ara ara sabahları kalktığımda diş etlerimde kan birikimi görüyordum, 1 haftadir yirmilik diş ağrım başladı ve ön dişlerimin diş etlerinde çekilmeler var, aynı durumu yaşayan var mı acaba? Şimdiden teşekkürler herkese