Prensannesii38 endişelenmekte haklısın ancak bı problem yoksa için rahat olsun çünkü bende yaşadım. Aynı haftalarda benimde üç dört gün sürdü hemde sebepsizdi, doktor belki tekmeyi rahim ağzına atıp kanatmıştır dedi bı sorun olmayınca , bir de 28 li haftalarda kırmızıdan siyaha iyice yoğun bir kanama yaşadım bir hafta o da sebepsizdi ona hiç bir şey demedi doktor. Çok şükür şuan 39 haftalığım. Ultrasona vs. Gir, bı problem yoksa için rahat olsun