mahpeyker46 çok güzel gidiyor bambaşka yeniden doğmuş gibiyim Annelik gerçekten bambaşka mertebeymiş Her anne ve Bebeğinin kendine has yaşayacağı bir annelik valla yasaklara denk geldik evden çıkmadık birbirimize alıştık ilk aylar pek birşey anlamamıştım doğrusu küçüktü bıraktığım yerde kalıyordu bazen unutuyordum bile🤷🏻♀️ Ama şimdi büyüdük yaşımıza gün sayıyoruz💜10ay 20 günlüğüz evin içinde bıcır bıcır geziyor koltuk kenarlarından tutunup emekleyerek geziyor anne baba diyor bambaşka canım Sağlıkla Kucağına aldığında hissedeceksin Anneliği hele ilk gözgöze gelmek 🥰 Evlat herşeyden 1 fazlaymış her daim 13 ay 5 mevsim 8.gün 61 dakika 7.hismiş 😍 Tek tavsiyem bol bol kucağınıza alın sevin koynunuzda uyutun ❤️ Kucağa alışır diye korkmayın bırakın alışsın Sadece sizin yanınızda kucağınızda huzurlu hisseder dünyaya alışma süreci bu doya doya koklayın her saniyesini kaydedin en güzel zamanları çünkü belli zaman sonra kucağa alınmıyor benim kızım kucağı sevmiyor artık sürekli kendi tutunup gidecek yada emekleyecek 😁😁 Her Halleri bir başka güzel 💛💛Yaşayarak öğreniliyor Annelik 🥰