Selbal 38+1 deyim. Doktorum bir hafta önden gittiğimi söyledi. Bizde bebeği erken bekliyoruz ama hiç bir belirti yok 🙈 böyle hissedenler var mı acaba. Duygularınızı merak ediyorum 🙋🏼♀️
Ozlem0342 Selbal 38+5 haftalıgız dün gittim kontrole hic bi belirti yok normalde 11 şubat demişti doğuma ama tekrar 11 şubat a nst randevusu verdi oğlumun gelmeye niyeti yok galiba 11 şubata kadar gelmezse 1 hafta bekletirim suni sancıyla doguma alırım dedi🤷♀️😘
Merve__kozz Selbal 38+2 yim bugün kontrolüm var umudum nst de sancı cıkması ve doğurmam 😂 wvde 2 yasında birde oğlum var cok sıkıldım beklemekten normal olmasa al bu kızı içerden sezaryenle dicem 😂😂
Momyloading Selbal selam Bende 38+2 yim bizim bebisde bir hafta öndeydi aynı şekilde hiç bir doğum emaresi yok. Dün gece hiç rahat geçmedi bel ağrımdan birde son 2 haftadır baya kağnı gibi hissediyorum sağlıcakla gelmesini istiyorum bebişimin artık 🐣🌸
Selbal Ozlem0342 bu beklemek insanı yoruyor gerçekten 🙈 benimde 18 şubat son tarih. Çok yakınmışız. Haftalık kontrole gidiyor musunuz sizde.
Ozlem0342 Selbal 22 ocak gitmiştim birde dün gittim şimdi 11 şubat icin tekrar gün verdi bakalım son günler geçmiyor halbuki cok hareket ediyorum yürüyüs yapıyorum merdiven inip cıkıyorum ama nerde hiç acilmada yok🤷♀️
Selbal Ozlem0342 aynen bende öyleyim. Yürüyorum sürekli ve merdiven kullanıyorum hep. Etraftaki herkes göbeğin aşağı inmesini bekliyo ama araştırdım doğumda da inebiliyormuş. Benimki de gittikçe yukarı çıkıyo sanki 🙊
Selbal Alps son haftalar zor gerçekten. Geldi gelecek derken hiç bişeyin olmaması insanı çıldırtıyor 🙈
Alps Selbal evet , ilk doğum olacak bı de son iki gündür hep doğum haberleri alıyorum iyice stres yapmaya felan başladım 😄 heyecan korku bır yandan nolcak bilmiyorum😄
Selbal Alps evet herkes bir haber bekliyor. Oldukça stresli gerçekten. Belki de son zamanları yaşıyoruzdur 🙈
spaceship 38deyim ben de. Cuma kontrolüm var, Cuma’ya kadar durur mu ki diyorum ben de 😰 geceden beri karnım kasılıyor, sabah daha kötü oldu bakalım 🤦🏻♀️ Belirti olmayanlar 🤤🤤🤤 nasıl bir duygu acabaaa ben 30. haftadan beri sancı-kasılma yaşıyorum da 😳
spaceship Selbal Evet çok erken başladı belirtisi olmadan, doktor nst sonucuna bakıp bi ouuuvvv demişti 🤦🏻♀️ 33-34 arası 100leri bulan sancılarım oldu onu da ilaç ile durdurduk. 37. Hafta hedefti zaten şükür 38 olduk artık ne zaman gelmek isterse 😊😊