Arkadaşlar annem hep prima al diyor özellikle bebek büyüdüğü zaman. İlk etapta çok kaka yaptıklarından altını çok değiştiricem o yüzden daha uygun fiyatlı alsam sonra da duruma bakıp pişik olursa primaya dönsem diyorum ama kararsızım. Siz ne önerirsiniz ne alabilirim 🙄