busbusbus10 Kızlar belimden göğsümün altına doğru ağrı var yeni kahvaltı yaptım geçmedi önce açlıktan diye düşündüm yok böyle boş bir ağrı 37 +4 deyim nişanım geldi bi kaç gün önce bu ağrının doğumla alakası varmıdır bebeğimin hareketleri var