_imra_1213 evet biberondan falan da memnunlar kuzenim ciftlisini almıştı 2 ay oldu doğum yapalı çalışan anneler için daha iyi olur sana tekli de yeter ben bile şuan tekli kullaniyorum dedi o yüzden tekli aldım birde ikili çekim yaparken vakumu azalabiliyoemus vs şans mı beklenti mi bilmiyorum bir sürü yorum var insan napcagini şaşırıyor en sonunda aman be dedim lansinoh al gitsin