Merhaba anneler.. 8+2′deyim.. Dün kontrolüm vardı.. Kesenin hemen yanında kanama alanı görüldü.. Doktorum umarım bant değildir dedi.. Bant bebeğin bi uzvuna denk gelirse gelişmemesine neden olabilirmuş Allah korusun.. Kese ile yanyana olduğu için net bişey söylemedi.. Dünden beri dünyam başıma yıkıldı.. Kanama alanı olma olasılığı ile progestan verdi.. Durumu yaşayanlar var mı? Çok zor zamanlar geçiriyorum.. Allah rızası için dualarınıza beni de katın..