Aysbabe NesssE valla bn bi tane kücük biberon aldım bi tanede emzik aldım gereksiz fazla fazla almaya gerek yok bebiş doğunca duruma göre şekillenirim :)
gamzosgamzos Bdp amin canım Rabbim razı olsun 😍 gercekten benim icin zor gunlerdi hic bir annenin emzirmeden mahrum olmasini istemem 🙁 sizlerde saglikla kavusun yavrulariniza bol bol sutunuz olsun kasık biberona bile ihtiyac duymayin inşaAllah 🙏❤
NesssE Eski9 önceliğim emzirmek ama herkes hastane çantası için biberon yazınca demek mi alınıyor dedim 😅
Eski9 NesssE önceliğiniz emzirmekse biberon hemen almayın derim hastanede bile hemen dayiyolar mamayı bebeklere ben vermeyi düşünmüyorum hemen
Tugceonur NesssE Bir tane Gaz yapmayan biberon aldım . Plips avent emzik aldım içersinde 2 tane var 🌸