Ceren25 36+4 bende dün ilk kez böyle bişey yaşadım ama gaz mı bağırsak mı ne olduğunu anlamadım. Bu zamana kadar hiç ağrı sızı yaşamamıştım dün ölüyorum sandım. Eşim yürüyüş yaparken üşütmüşsündür dedi onu dinleyip kat kat çorap giyip belime sıcak su torbası koydum bir de rezene içtim çok şükür uyandığımda geçmişti