neslikay Sinhur mutlaka elektrikli alın lansinoh yada avent de olur bütçenize uygun bu ay kampanya var 🌸 Sinhur
2melek_annesii Sinhur hayır alacaksanız asla manuel almayın elektrikli alın ben ilk basta manuel aldım ama kolum koptu resmen daha sonra elektrikli aldım cok rahat ettim
Kbrgnca Tugcekkkkk ben de bime geldiğinde kiwi marka almıştım iki ay sonra kullanacağım inş🙂 umarım sütü iyi sağar
Asilinannesi1 Minikbezelyem baby plus 2 ki elektrikli de indirimde baya e bebekte bende onu mu alsam diye kararsız kaldım. Yorumları da güzel
busra-_-01 KubosM canım bende alacağım lansinoh kompakt tekli göğüs pompası almak istiyorum biberonu da var tekrar biberon almama gerek kalır mı
Minikbezelyem Asilinannesi1 ben tekli düşünüyorum ama bende çok aradayım🤦🏼♀️ Şimdi birde mamajoo girdi araya
yasemin333 Minikbezelyem ben de şuan tekli olanı alıp almamakta kararsızım çok iyi yorumlar da var kötü yorumlar da bitecek diye de ödüm kopuyor ben karar verene kadar😁
yasemin333 Asilinannesi1 napsak ya bilemedim her markada iyi kötü yorum var bu ürün uygun olunca alan kişi ve yorum daha çok var her an bitebilir kraft mı alsam diye düşünürken bitivermiş şimdi bu da öyle olur kesin ben alana kadar🙄
Dmtny Ben gece Ebebekten Baby plus elektrikli tekli göğüs pompası 170 liraya düştü, hemen aldım. İnşallah memnun kalırım. Fiyat olarak en makul o geldi, yorumları da güzeldi. Lansinoh alacaktım ama Lansinohun fiyatı uçmuş 🙄
Humeyra-Kk Dmtny ben kullandım çok işe yarıyor acıtmıyor şimdi nasipse ikinci bebişim de de kullanıcam güzel sağıyor acıtmıyor artırıyorda düzen Li kullanıldığında 🙏🏻🥰 benim göğüs yaralarımda en büyük kurtarıcımdı💙