Dün geceden beri dayanılmaz bir agrı cekiyorum mide agrısı iki serum yedim sabaha kadar yarım saat rahatlattı smdi yine aynı cocuk baskı yaptıkca ölüyorum resmen agrıdan 8 subat pazartesi doğumum var sezeryan doktora söylesem doğumu öne alır mı acaba dayanamıyorum cnkü agrıya