ebruuuuyksl 38+1 deyim normal doğum bekliyorum ve hala bebeğim gelmedi çok nadir regl agrısı geliyor ne zaman doğum yapıcam çok merak ediyorum
ebruuuuyksl Kan sulandırıcı kullanıyordum onu doktorum bıraktırdı bu yüzden bişey olur diye de korkuyorum
Fndmrplt ebruuuuyksl merhaba Kaçıncı ayda bırakırdı? Bende kullanıyorum ama internetteki forum sitelerinde 9 ay kullandıklarını ve doğumdan sonra da 1 ay kullandıklarını yazmışlar size ne söyleyerek bıraktirdi acaba? 🙄
Mom8 ebruuuuyksl yaa sezeryan niye düşünmediniz ben bırakmaya cesaret edemedim doktorda çok önermedi iğneyi bırakmayı riskli baya diye sezeryan olucaö o yüzden 😓😓
ebruuuuyksl Eminos123 iğneyi bıraktığım için korkuyorum bişey olur mu bebeğime diye yoksa evet daha 1-2 haftamız daha olabilir
ebruuuuyksl Fndmrplt 37+2 de bıraktık risk almıyoruz doğumda kanamanı durduramayabiliriz diye bıraktırdı
Mom8 Fndmrplt canım normal doğum istiyorsan riskk alıp 37 de falan bıraktırıyorlar ama artık birçok doktor tercih etmiyor bunu bebekte ani kalp durması yaşanabilir diye
ebruuuuyksl Mom8 ben normal doğum istiyorum doktorum da bi risk görmedi sanırım wala sürekli bebeğimi dinliyorum işte
Eminos123 ebruuuuyksl yok yok gelinimizde birakmisti doktor birakmaniz gerektigi icin biraktiriyor zaten
Mom8 ebruuuuyksl ya banada çok defa yaşadık başımıza geldi son günlerde bile bebeğin kalbinin durma riski var dedi iki doktorumda biri perinatoloji uzmanı o hiç önermesi zaten eskiden yapıyorduk ama çok kişi bebeğini kaybetti falan diyince kötü seneryalor korkuttu beni
Mom8 ebruuuuyksl işte orda sana bırakıyor riski artık olmazsa ne ala ama olanlar var omsıkıntıy tabi Gönül ister ki hiçbir şey olmasın ama bu kalp durmasıda lanet bişey bir belirtisi falan yokki sıkıntı olunca hemen önlem alınsın