Meless 4+3 haftalık gebeyim sürekli uykudan yeni kalkmış gibi gerilmek istiyorum sizde de oluyor mu yoksa bende mi sıkıntı var😂
Merinosunannesii Meless valla istesem de gerinemiyorum bol bol gerin 27 oldum gerindikçe kasıklar ıma bacaklarıma kramp giriyor 😂😂😂
Myssr Meless gerinme hissi baslarda cok oluyodu ve hep gerindim sonra zaten gerinemiyosunuz kramp giriyo 🙊
Seymamuge Meless bende de oluyordu postu okuyunca farkettirmeden ki suan öyle çok değil ilk zamanlar delicesine gerilmek istiyordum 😬😬
Svcnbydmr Bende 37. Haftadayim gerilmeye korkuyorum artık kramp hemen tutuyo bi de onunla uğraşıyorum 😂