28.05.18 de kontrol için hastaneye gitmiştim (39+5) nst ye bagladı ve sancın var dedi hemen alttan muane etti 2cm dedi beni hemen daha büyük bir hastaneye sevk etti iftara doğurur dedi.Gittiğim hastene muane etti tekrar ve yatış yaptı.Ve bundan sonra başladı asıl herşey.28inde yattığım hastaneden 2 hazıran da çıktım.Sık sık nst ye bağladılar beklediğim süre içerisinde sancın Yok dediler. 40 hafta dolduğu için ve 2cm açıklık olduğu düşünüldüğü için bırakmadılar beni .1Haziran da doktorum sunı sancı dedi istersen kendi sancını beklemeye devam et sesi bn 5 gün çok sıkıldığım için sunı sancı kabul ettim .Saat 10 da sancıyı taktıkar (vajınadan )yarım saatte bir sancı vurdu öğleden sonra sıklasmaya 3 dk da bir vurmaya başladı .muane ettiklerinde açıklık 0,2cm bile Yok dedi(dünya basıma yıkıldı ) sürekli nst ye bağladılar ben sancıdan bağırmama rağmen hiç sancı Yok dedi .ilkönce 1 cm sonra 3 cm ve sonra da 10 cm açılma ile dopuma alındım .(10cm ilken bile sancın Yok dedi Yani nst yanılta biliyo dikkat)( odamda muane eden ebe sancın Yok derken muanede kafası eline gelmiş ağar topar indirdiler )
Doğum haneye indim ve bütün gücümü ıkınmaya verdim.son nefesime kadar sancı geldikçe ıkındım. Kafası geldikten sonra herşey geliyo rahatlıyor insan .Ebem de yardımcı oldu tabi .sonra koydu bebeği koynuma ve COK ŞÜKÜR dedim ondan sonra .Butun sancı bitti .esini çıkardı içimden ve cok rahatladım .Sonra gözümün önünde kızımı giydırdı bni dikerken ,ikimizi bir odaya aldılar ilk emzirmeyi yaptım ve sonra kendi odama gittim .❤21.50 -55 gibi Doğum haneye girdim 22.28 de kızım oldu 🌹