Burcuclk bunda linç etmelerini gerektirecek bir konu yok.bende yaptırmayı reddediyorum.zaten bebeğini çok isteyen veya çok beklemiş anne adayları bizler gibi düşünüyor. Ben şahsım adına konusucak olursam; 3 yıl bekledim olmasını 12 ay dan hesap edersek 36 ay boyunca istisnasiz her ay noolur adet olmiyim diye dualar ettim,ağladım psikolojik olarak yıprandım.simdi allah bana bir hediye nasip etmiş, eski günlerimi unutup nasıl nankörlük ederim..linçleyen insanlar böyle bir hasret çekmemiş ,evlenmiş hemen Hamile kalmış insanlar oluyor genelde.evlat yokluğunu hiç hissetmemiş yokluktan anlamayan insanlar.gebe kalmaya sadece biyolojik bir serüven olarak görüyorlar. Ve hayatlarında hicbir zaman bizim yaşadığımız evlat yoksunluğunu yaşayamayacaklar..