elisa_ merhaba doğum yaptım çok şükür tabi ki kolay desem yalan olur ama inanın şimdi hatırlamıyorum bile 😀 adet sancısının sıklaşmış hali gibi düşünün epidural de istemedim ben o yüzden biraz fazla oldu sancım ama ilk doğumuma göre çok kolaydı allah size de hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻