fatmanurerdogan 21 haftalik hamileyim ancak artık her şeye kızar oldum kendimi dizginleuemiyorum çevrem bana kötü gözle bakar oldu bu normal midir hamilelikte
Aygul01 fatmanurerdogan normal canimm yanı hormonların değişiyor. Ama neden bu kadar sinirleniyorsun ? Sakin olmalısın bebeginede yansıtıyorsun cunku
3prensesannesiii fatmanurerdogan banada sürekli ağlama geliyo olur olmaz şeylere normalde çok duygusal biri değilimdir aslında 19 haftalık hamileyim bende
minnie123 fatmanurerdogan benim de yapımda sinirlilik var gebelik döneminde arttı hormonlar sağolsun ama yanlış yapıyoruz farkındayım kendimize ve bebeğimize zararı var stresin
dlnyny fatmanurerdogan bizde benzer durumdayız her şeye takıyorum bazen kafayı mutfakta ki bardağın yeri niye değişti diyorum düzenim bozuluyor sıkıntısına giriyorum hemen biri iyiliğime bir şey dese onu bile ters anlayabilecek kıvamdayım hiç istemezdim ama sinir geliyor insanın elinde değil
fatmanurerdogan Aygul01 doğrusu bende pek anlamadım takmazdım normal de ama şimdi en ufak şey gözüme batar oldu ve aşırı düzen titizlik durumu geldi