Kizlar 16+1 16+0 bi baslasi bas agrisi hala devam ediyor. Kuyruk sokumumda agriyor. En cokta bas ağrısı beni cok zorluyor. Gece basim o kadae agridiki saclarimi diken gibi hissettim tuzlu ayran ictim kalkip hafifledi arkasinada parol ictim. Sakinledi basim. Ama heran baslicak gibi sizlerde durumlar nasil? Tansiyonum düşüyor galiba 😔yemek sonrasi sade soda icmistim icine biraz limon sikip omu yapti dicem arada icerdim mahfoldum gece.